Joan Fernández. Montecarlo l'any 1954, amb moto.

Paco Bultó/Porsche Speedster. Circuit de Montjuïc l'any 1957. Observeu la indumentària del temps, amb coll i corbata.

Gener del 1959. Pujada a Santa Creu d'Olorda (antigament Santa Cruz Olorde). Joan Fdez. (Alfa Giulietta) fent equip amb el Josep Romeu (Ossa 175).

Gener del 1959. La mateixa pujada, des d'una altra perspectiva.

Jordi 'Jorge Chi' - Pujada al Puigmajor l'any 1966.

Setembre del 1960. Repartiment de premis de la Pujada a Sant Feliu de Codines. A la fotografia, Manel Juncosa, Jaume Martínez Clotet, J.Mª Arenas 'Panocha', Jaume Piera, Tito Puig, Enric Coma-Cros, Pere Fàbregas i Paco Folch.

Montecarlo del 1966. Paco Godia, fent equip amb el Jesús Saiz.

Abril del 1966. Jim Clark (Lotus F2), espiat pels mecànics de l'Escuderia Montjuïch, al més pur estil Schumacher.

Al mateix circuit, d'esquerra a dreta, l'Adolfo, el Graham Hill, el Simón i el Xavier Juncadella.

Al mateix circuit, el Josep Mª Juncadella amb l'Adolfo, el Simón i el Bob, el seu mecànic.

Pujada a l'Arrabassada (abans la Rabassada) l'any 1961. A la foto, el Josep Mª Juncadella amb l'Alfa Romeo 1900 SS ... i un casc sota el braç.

Pujada al Montseny del 1964. Jordi 'Jorge Chi' amb un BMW el el tram final de l'ascensió. Fixeu-vos que l'asfalt brilla per la seva absència.

Rally Valle de Aran del 1967. A la foto, el Niki Bosch.

Ral·li de Girona (abans Rally Gerona) del 1967. A la foto, el Josep Mª Palomo amb el Geni Baturone de copilot, amb el Ferrari GTO.

Tram classificatori del Ral·li Costa Brava del 1967. A la foto, el Lluís Coma-Cros amb un Simca 1000 De Tomaso.

Vista del frontal del Simca 1000 De Tomaso. Quina maravella.

Rallye RACE del 1963. A la foto, el Joan Fdez. - Ribó, amb un BMW 700 CS, en un enllaç.

Antic circuit de Nürburgring l'any 1962. A la foto, el Joan Figueras, provant un Lotus Elite i un BMW 700 CS a uns quants graus sota zero.

Autopista d'Stuttgart a finals dels 50, pista de proves de la casa Porsche. Com veieu, una pista força "concorreguda" ...

Rally Vasco-Navarro, març del 1965. A la foto, el Josep Mª Fdez., copilotant al seu germà Joan amb un Porsche 904, qui està d'esquena xerrant amb el Carlos kotnik.

Pujada a les Maioles del 1964. A la foto, l'Enric Coma-Cros en la darrera participació activa com a pilot. Imagineu-vos on va acabar el magnífic Lotus Elite, de 600 kg. i 110 Cv.

Pujada a St. Cugat-Tibidabo, el Juny del 1968. A la foto, el Jordi Bäbler que medita què li ha passat amb el Cooper 1300.

Pujada a l'Arrabassada, l'Octubre del 1968. A la foto, el J. Mª Fdez. amb el seu R8 Gordini, guanyador del Grup 1.

Rally Tres Costes del desembre del 1968. A la foto, el Pepe Sauquet amb Brugat com a copilot, prenent la sortida.

Rally Orense, el Juliol del 1969. El Jordi Bäbler copilotat per Pawlowsky, estrenava un BMW Alpina.

Estat del mateix cotxe a la mateixa prova. Per sort, va ser només cosa d'unes hores d'hospital.

Pujada a Sant Feliu de Codines, l'agost del 1969. A la foto, el Joan Fdez. amb el Porsche 908. Abans, enlloc de guarda - rails hi havia persones ...
    A la mateixa pujada, el Josep Mª Juncadella, amb un Ford GT40.
    Pujada al Puigmajor, el setembre del 1969. En primer terme el Porsche 908 del Joan Fdez. i just al darrera, el mateix cotxe de l'Alex Soler Roig.
    Fitxa d'homologació del 20/1/1970 d'un Ferrari 512/S.
    NO US EL PERDEU !! Acudit del 'Diari Dicen' del desembre del 1969.
    Costa Brava del 1970 - Sortida del Tito Serra - Cèsar Perejoan, i el Paco Folch amb la bandera. Classificació.
    Montseny 1970. Jordi 'Jorge' Bäbles i el seu BMW Alpina.
    Rally Rias Bajas del 1970. BMW 2002 del Cèsar Perejoan i el Josep Mª Clot de copi.
    Ral·.li Osona del 1970. Tot i que no va puntuar per cap campionat, el Joan Fdez. va estrenar el Porsche 914/6, copilotat pel Carles Loverdós.
    XII Rally 2000 Viratges, Novembre del 1970. A la foto, el 1430 del José Mª Palomo i el Rafa Torradas, i la classificació.
    Rally de Invierno del 1970. Jordi Bäbler - Antoni Zanini (Seat 1430) !!!
    Pujada al Montserrat del 1970. Jordi 'Jorge Chi' amb el seu 600 Abarth. Aquell any, guanyà el Jorge de Bagratión amb Porsche 908.
    Montecarlo del 1971. Joan i Josep Mª Fdez. surten de Marrakech.
    El Porsche 914/6 dels dos germans, al tram del Turini. Com observareu, aquell any neu no en va faltar !!
    Pujada a l'Arrabassada del 1971. Jordi 'Jorge Chi' amb el seu 600 Abarth, aixecant roda.
    Factura de compra del Selex 1430 de l'Escuderia Montjuïch. Mireu el preu !!! Que bàrbar !!
    Montjuïch, 1971. Fòrmula 1430. Primera línia de sortida, amb el Salvador Canyellas en primer terme i el José Mª Palomo darrera.
    La mateixa cursa, a l'arribada. En aquells temps no hi havia càmera ràpida ... però aquí quasi hagués fet falta !!
    Carta del Peter Schetty, director esportiu de Ferrari l'any 1971, confirmant un contracte de patrocini de 'Tergal'.
    Factura del Kotnik del 13-7-1972. No té desperdici !!!
    Factura del Kotnik del 19-7-1972. Tampoc en té !!!
    Ral·li Catalunya. Novembre del 1973. Cèsar Perejoan pujant Les Maioles (llavors Mayolas) amb l'Alpine 1600.
    Ral·li Catalunya. Novembre del 1974. A la foto, el Josep Mª Fdez., amb el seu Alpine 1800, moments abans de retirar-se.
    El coneixeu ? És el Francesc 'Ciscu' Urpí, a le Mans l'any 1974. Caram ... que jove !!! I quina boina !!
    1975. El Jorge de Bagratión es compra un Lancia Stratos, del que tots recordem el seu soroll, amb melangia.
    Maig del 1975. El Rei (llavors Príncipe Don juan carlos) amb directius i campions. Entre altres, Valcárcel, Fàbregas, Fernando de Baviera, Conde de Villapadierna, Zanini, Torredemer, J.I.Canela, Baturone, Bagratión, van der Hoeven, Juncadella i Vigacieros.
    Pujada a l'Arrabassada, l'Octubre del 1975. El Juan Ignacio Canela ... fotent-li 'candela' al Simca ....
    Pujada a Formigal, el Juny del 1976. Joan Fdez. i el seu Osella van vèncer aquella edició.
    Critèrium Guilleries del 1976. A la foto, el J.I.Canela amb el Simca 1200. Duia el dorsal 44 !!
    Fotografia del Miquel Brunells del 1976. Tots recordarem sempre la seva destresa com a pilot i la seva saviesa com a persona. Gràcies.
    Pujada a Montserrat el Març del 77. Joan Navarro amb el seu 911.
    Pujada al Montseny del 1978. Joan Fdez. portant al José Trabal dins del Lola. Recordeu allò que hi ha just darrera del Lola amb uns 'Eminence' al capò ?
    Pujada al Montseny del 1978. El Juan Trabal amb el seu Porsche 911 Carrera RSR nou de trinca !! Després va accidentar-se, i sinó, veieu la foto posterior a aquesta.
    Accident contra L'AUTOCAR DE LA GUÀRDIA CIVIL !!! Ja veieu com va quedar el pobre 911 ... Ah, l'autocar de la Benemèrita ? Crec que res ... No me'n recordo gaire ... de l'autocar.
    Una foto del mateix 911 Carrera RSR Almeras ... reparat.
    Calafat, Juny del 1979. III Trofeu Catalunya. Porsche 911 RS amb rètol 'Preparat Francesc'.
    Pujada al Montseny. Març del 1979. A la foto, el Porsche Carrera del Juan Navarro.
    A la mateixa pujada, el José Trabal, amb el Carrera RSR i alguns cavalls més que el Porsche del seu company.
    Pujada a Gironella-Casserres, el Juny del 1979. Porsche del Navarro, classificat tercer, darrera Alfonso Tórmez i R. Rossinés.
    Vencedors de la Pujada al Montseny del 1983. A l'esquerra un brillant vencedor Mauro Nesti, acompanyat pel segon, el Joan Fernández.